Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Τι είναι Felting?

Καλό μήνα!!

Εδώ και περίπου ένα χρόνο ασχολούμαι και με το felting. Σιγά που θα μου ξέφευγε! :-)

Felting είναι η επεξεργασία μαλλιού προβάτου με 2 τεχνικές. Την τεχνική με σαπουνόνερο (wet felting) και την τεχνική με βελόνα (needle felting).
Τεχνική με σαπουνόνερο: Σε αυτήν την τεχνική η επεξεργασία του μαλλιού γίνεται με χλιαρό νερό και πράσινο σαπούνι. Βρέχεις το μαλλί και του δίνεις το σχήμα που θέλεις πιέζοντας το.
Τεχνική με βελόνα: Σε αυτήν την τεχνική η επεξεργασία του μαλλιού γίνεται πιέζοντας το μαλλί πάνω σε ένα σφουγγάρι και με την ειδική βελόνα το μορφοποιώντας το όπως θες.

Αυτά είναι τα "μαλλιά" μου. Υπάρχουν νομίζω 5 ποιότητες μαλλιού. Θα τις πούμε κάποια άλλη φορά όμως γιατί και εγώ δεν τις ξέρω καλά.

Υλικά για felting θα βρείτε: Art & Hobby, Paco Art Center και στο Kangaroo (έχει μεγάλη ποικιλία σε χρώματα και εργαλεία) και η διεύθυνση του καταστήματος είναι Ευαγγελιστρίας 22 (εντός στοάς) , τηλ: 210 3234939, Κα Βαμβακά Σοφία.

Αύριο, θα σας βάλω κάποια κοσμήματα που εχω φτιάξει από felt.

4 σχόλια:

  1. Δε σου ξεφεύγει τίποτα καλό μου ε?... Μου φαίνεται πρέπει να σε δω από κοντά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bravo Roula as i have been waiting to see what felting is.... by the way go over to my blog as you have been tagged........play along only if you want to!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια..

    Ειρήνη μου θα βαλω κι αλλες πλγροφορίες με τον καιρό και δημιουργίες μου..

    Χρύσα μου οποτε θες συναντιομαστε!!
    Κανενα πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ήξερα ότι είναι τόσο "απλό"..... αλήθεια δεν είχα ιδέα...

    λες να το "έχω"????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!