Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Συνάντηση Art & Hobby - Λουτράκι

Περάσαμε Καταπληκτικά - Υπέροχα - Θαυμάσια!!

Πραγματικά δε υπάρχει κατάλληλη λέξη για να περιγράψει πως περάσαμε την Κυριακή στο Λουτράκι! Η παρέα μας ήταν άπαικτη, ο καιρός υπέροχος και όλα συνομώτησαν υπέρ μας για να μας μείνει αξέχαστη αυή η συνάντηση!

Στην συνάντηση ήρθαν μέλη από Θεσσαλονική, Τρίπολη, Κεφαλλονιά, Πάτρα, Σαλαμίνα και Αθήνα. Πήγαμε για καφεδάκι, φαγητό και παγωτάκι!

Συγκεκριμένα τα μέλη είμασταν: Εγώ - Δημήτρης (Τρίπολη) - Θανάσης (Θεσσαλονίκη) - Ελένη (Κεφαλλονιά), Ελένα (Πάτρα) , Χαρά (Πάτρα), Γιώτα, Νεκταρία, Σταυρούλα, Καίτη και Ελένη.

Φυσικά, είπαμε οτι θα το επαναλάβουμε σύντομα και με περισσότερα μέλη που δεν μπόρεσαν να έρθουν!

Επίσης, χάρηκα πολύ που γνώρισα την οικογένεια του Δημήτρη και που ξαναείδα την οικογένεια της Γιώτας και τον αρραβωνιαστικό της Νεκταρίας, τον Θανάση.

Να σημειώσω ότι στην παρέα μας είχαμε και 2 μικρά ζουζούνια! Την Άννα-Μαρία (Του Δημήτρη και της Σούλας) και τον Πέτρο (της Γιωτας και του Κώστα).

Λοιπόν, να σας βάλω φωτογραφίες! Αρκετά μίλησα! Έτσι κι αλλιώς, μπροστά στις φώτο τα λόγια είναι περιττά!



Δημήτρης - Γιώτα - Νεκταρία - Σταυρούλα - Ελένη -Καίτη - Ελένη - Εγώ - Έλενα - Χαρά - Θανάσης


Εγώ και η Έλενα (απ' την Πάτρα)

Εδώ, στην ταβέρνα του Γιάννη, μόλις κάτσαμε!

(Από αριστερά: Θανάσης (της Νεκταρίας), Θανάσης (Θεσσαλονίκη), Άννα -Μαρία - Σούλα
- Δημήτρης -Κώστας - Πετράκης -Γιώτα - Ελένη - Καίτη -Σταυρούλα - Ελένη - Εγώ - Έλενα και Νεκταρία.

(Μερικοί δεν φαίνονται στην φώτο, εγώ τους έβαλα όμως όπως καθόμασταν)


Και εδώ μόλις μας φέρανε την παραγγελία!

Η Ελένη με τον Δημήτρη μοιράζουν το χταποδάκι!


Εγώ, εδώ! Δεν χρειάζεται να σχολιάσω!


Ο Θανάσης με την ποικιλία αγκαλιά!


Έλενα και Νεκταρία


Χαρά και Έλενα


Ελένη (Κεφαλλονιά) και εγώ


Εδώ είμαστε έξω από την ταβέρνα, μαζί με τον Γιώργο που μας εξυπηρέτησε


Ελένη - Εγώ - Χαρά - Έλενα - Γιώτα


Εδώ, μετά το παγωτάκι, καθόμαστε!

Δημήτρης - Νεκταρία - Θανάσης - Χαρά - Εγώ -Γιώτα και Κώστας

Αυτά......Παιδιά, τα περάσαμε καταπληκτικά! Να το επαναλάβουμε σύντομα και με περισσότερα μέλη!

Δημήτρη, ευχαριστούμε και για το δωράκι!

6 σχόλια:

  1. Γεια σου ΡΟΥΛΑ. Να περνάς πάντα καλά με πολύ καλή παρέα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πραγματικά...περάσαμε υπέροχα...

    για που είμαστε την επόμενη κυριακή;;

    naya

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιζα μου καλη σου μερα και σε ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιωτουλα καλημερα?

    Κανονιζουμε κι αλλη? Κακοπερασες φαινεται!!

    Τυχερη εισαι που δεν εβαλα την φωτο με την γαριδουλα....

    (Δεν εχει και φατσες εδω, γμτ)

    Φιλακιααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απο οτι βλεπω περασατε θαυμασια!!!!
    μπραβο σας πολυ ομορφη η παρεα σας !!!Και τα μεζεδακια....σας ζηλευω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ρουλακι ναμαστε καλα να το ξαναεπισκευτουμε

    DJM

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!