Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Καθρέπτης με Χαρτοπετσέτα - Μορφές

Εχτές, στις Μορφές κάναμε ένα καταπληκικό μάθημα!! Φτιάξαμε έναν πανέμορφο καθρέπτη με χαρτοπετσέτα! Βέβαια, στο βάψιμο έκανα αρκετά λάθη, αλλά ευτυχώς η Βαρβαρούλα, την έσωσε την κατάσταση και το διόρθωσε! Ευχαριστώ Βαρβάρα μου!!!!!!
Κατερινάκι μου, κρίμα που δεν ήρθες και διάλεξα επίτηδες αυτήν την χαρτοπετσέτα για να μου την κόψεις εσύ! ΧΙΧΙ! Αλλά..εντάξει τα κατάφερα και ιδού το αποτέλεσμα!

Έχω πάθει ψύχωση με τους καθρέπτες! Έφτιαξα και άλλον ένα προχτές αλλά δεντο έχω βάλει ακόμα!

3 σχόλια:

  1. Βλέπω σ' έχει πιάσει μανία με την τεχνική της χαρτοπετσέτας. Με κόλλησες κι εμένα και το έψαξα λίγο το θέμα στο δίκτυο και τώρα στη λίστα με τα άπειρα πράγματα που θέλω κάποτε να δοκιμάσω να φτιάξω έχει μπει και αυτό! Α ρε Ρουλάκι τι μου κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρουλακι μου πολυ ομορφος βγηκε , κι ο φαρος μου αρεσει πολυ , η ιδεα για φωτιστικο ειναι καταπληκτικη θα το δοκιμασω λοιπον για κανενα δωρακι , θα τα πουμε αυριο στο εργαστηρι μας , φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παρα μα παρα πολυ ωραιο! μου αρεσει που δεν καταλαβαινω που τελειωνει το χρωμα κ αρχιζει η χαρτοπετσετα εχει πολυ ωραια οψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!