Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Crafty Croppers

Το πρώτο μου crop!! Τι να πω? Τα περάσαμε καταπληκτικά! Χάρηκα πολύ γνώρισα άτομα που ήξερα μόνο από τα μπλογκς και που ξαναείδα κάποιες που είχα καιρό να δω!! Τι ωραία που είναι όταν είσαι με άτομα που έχεις την ίδια τρέλα!!

Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου:

Την Ειρήνη για την διοργάνωση και όσους την βοήθησαν.
Την Μελένια, την Ευδοκία που μας έδειξαν 2 καταπληκτικές καρτούλες!!
Την Ελένη για το αλμπουμάκι και την Ελίνα για ένα layout με 7 διαφορετικές τεχνικές!!
Την Έφη και το Κατερίνα για το δωράκι τους όπως επίσης και την Χρύσα!!
Και τέλος...το Κατερινάκι για το καρτελάκι και το γουράκι που μας έφτιαξε!!
































Περιμένουμε το επόμενοοοοοοοοο!!!

6 σχόλια:

  1. Thank you so much for posting photos!!!

    We are definitely having a big crop again soon!!......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι τέλεια!!!! μπράβο βρε κορίτσια δημιουργία και διασκέδαση μαζί τέλειος συνδυασμός....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια ζηλεύω!Θέλω κ εγώ να είμαι κοντά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ουάου !!!!!!φαίνεται πόσο τέλεια περάσατε!!!!μπράβο σας κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε κορίτσια πότε έγινε αυτό το ωραίο ραντεβού και πού;
    Πείτε μου και μένα να μαθαίνω!!!!

    Πείτε μου...
    Αν ξαναγίνει στείλτε μου μήνυμα στο musicflora@hotmail.com

    Έχω τρέλα μ' αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!