Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Βιβλίο Ευχών

Καλησπέρα, τι κάνετε?

Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τα σχόλια σας στο προηγούμενο post μου για το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα. Πραγματικά με συγκινήσατε με αυτά που μου γράψατε και μου δίνετε δύναμη για αυτό που θα ξεκινήσω.

Λοιπόν, καιρό έχω να βάλω κάτι ε? Λοιπόν ξεκινάω με ένα Βιβλίο Ευχών που έφτιαξα εχτές για τον γάμο του Γιώργου και της Κικής. Η φίλη μου η Βασούλα μου ζήτησε να το κάνω όσο πιο απλό και λητό μπορούσα και στις αποχρώσεις του άσπρου - ροζ. ( Ε...από glitter λιγα πράγματα!!χαχαχαχαχαχα).











4 σχόλια:

  1. Ρούλα μου είναι πάρα πολύ ωραίο,μου αρέσει το embossing τα μονογράμματα είναι στην αγαπημένη μου απόχρωση και το glitter το λατρεύω και όλα τα elements που έχεις βάλει είναι φανταστικά. Μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρουλάκι πολύ όμορφο είναι αν κ μου φαίνεται πολύ απλό.Ο καθένας όπως το επιθυμεί πάντα.
    Πολλα φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όντως είναι απλό αλλά μου αρέσει πολύ. Ειδικά η ανάγλυφη σελίδα και οι σφραγίδες στην άκρη της σελίδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρούλίτσα μάρέσει πολύ,μπράβο!!!
    Φαίνεται απλό και όμορφο ωραία σχεδιακια έχεις βάλει αλλά το εξώφυλλο ειναι πανέμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!