Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Bonjour...


Η ώρα είναι 5 το πρωί και μόλις τώρα καταφέραμε να κλείσουμε τις υπέρβαρες βαλίτσες μας με την Κατερίνα!

Σε 4 ωρίτσες θα έχουμε ήδη απογειωθεί και ο ταξίδι αυτό για μένα, είναι οτι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί αυτή την περίοδο μιας και την προηγούμενη βδομάδα έχασα την γιαγιούλα μου και όπως καταλαβαίνετε δεν είμαι και στα πολύ καλά μου... γι αυτό άλλωστε έχω χαθεί και από όλα.

Έχουμε και μια κλήρωση να κάνουμε με το καλό μόλις επιστρέψω.

Λοιπόν, πάω να κοιμηθώ για 2 ωριτσες..τα λέμε σε μια βδομάδα..

22 σχόλια:

  1. το Παρίσι είναι φανταστικό... καλό ταξίδι!!!

    να περάσετε τέλεια.... εμείς εδώ θα σε περιμένουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυπάμαι για τη γιαγια σου Ρουλάκι... Δεν το ηξερα...
    Εύχομαι να περάσετε καλά και να ξεχασετε όλα τα δυσαρεστα...!
    Μην ξεχασετε να βγαλετε πολλές φωτογραφιες και να μας πειτε καθε λεπρομέρεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα. Τα συλληπητήρια για την γιαγιά. Δυστυχώς η απώλεια αυτών των ανθρωπων μακροπρόθεσμα αποδυκνείεται αρκετά μεγάλη. Το σίγουρο είναι ότι η γιαγιά σου θα σε επισκέπτεται στα όνειρο. Ευτυχώς εγώ τον παπού μου τον ονειρεύομαι συχνά. Οσο αφορά το Παρίσι έχω πάει 2 φορές. Πάρα πολύ ωραία αλλά πολύ ακριβά! Η disneyland ήταν ΠΟΡΩΣΗ! Οσο αφορά την πολή δυστυχώς καλά λένε κοιμάται από νωρίς, όμως την ημέρα είναι σούπερ. Περιμένουμε φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρούλα μου τα συλληπητήρια μου για την γιαγιάκα σου. Να την θυμάσαι πάντα.
    Καλά να περάσετε στο Παρίσι και να ξεσκάσετε...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά να περάσετε στο ταξιδάκι σας!!! Να το ευχαριστηθείτε!!!!
    Εις το επανιδείν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ρουλίτσα. Δεν το ήξερα για την γιαγιά σου, λυπάμαι πολύ που έφυγε από κοντά σας. Να κρατήσεις όμως όλες τις όμορφες στιγμής, τις συμβουλές της, τα καλά της λόγια, την γλύκα της και να την θυμάσαι χαρούμενη, γιατί κι εκείνη αυτό θέλει. Άλλωστε η ζωή μας εδώ είναι εφήμερη. Εύχομαι να περάσετε υπέροχα στο Παρίσι. Σήμερα είδα ότι χθες το βραδύ φωταγωγήθηκε και είναι πανέμορφο!!!!! Μου αρέσει αυτή η χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα! Καλό ταξιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά να περάσετε Ρούλα μου, ευχομαι την τρέλλα και δημιουργία που θα ζήσετε να σου γιατρέψει λιγο τον πόνο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια ζήλεια για το ταξιδάκι την έχω.....καλά να περάσετε και περιμένουμε εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά να περάσεις γλυκειά μου , νάχεις πάντα την ευχή της γιοαγιάς που θα σε καμαρώνει !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόλις επέστρεψα απο το Παρίσι, το οποίο και επισκέφτηκα για πρώτη φορά... Είναι μαγική πόλη και σίγουρα θα σε κάνει να ξεχάσεις την απώλεια της γιαγιάς σου. Θα σου πρότεινα να επισκεφτείς και την έκθεση με χειροτεχνίες και είδη για scrapbookers και χειροτέχνες, αλλά δυστυχώς τέλειωσε την Δευτέρα. Καλά να περάσεις και να είσαι καλά να θυμάσαι την αγαπημένη σου γιαγιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συλλυπητήρια για τη γιαγιά σου...
    καλά να περάσετε στο παρίσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρουλα μου τα συλληπητηρια μου για το χαμο της γιαγιας σου.
    Ευχομαι στο Παρισι να περασετε τελεια!Περιμενουμε λεπτομερειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kalo taxidi roula kala na perasete
    filakiaaaaaaaaaaaaa
    Elisabet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να περάσετε τέλεια!!! Πάτε την κατάλληλη εποχή.
    Συλλυπητήρια για τη γιαγιούλα σου, ξέρω πώς νιώθεις....εύχομαι ο πόνος γρήγορα να δώσει τη θέση του σε μια γλυκιά νοσταλγία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να είσαι καλά να την θυμάσαι την γιαγιούλα σου Ρούλα μου και να σου ευχηθώ να περάσεις τέλεια στο ταξίδι και να τα αφήσεις όλα για λίγο πίσω!!!
    Περιμένω με αγωνία την επιστροφή σου και τα νέα σου!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρουλιτσα θα πάνε όλα τέλεια , θα περάσεις καταπληκτικά γιατί έχεις δίπλα σου και την καλύτερη παρέα :) Σου στέλνω όλη την θετική μου ενέργεια! Η γιαγιά σου θα σε ήθελε χαρούμενη, ζει μέσα στην καρδιά σου και ετσι θα την έχεις κοντά σου συνέχεια. Φιλιά πολλά σε σένα και στις συνταξιδιώτισσες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να περάσετε καλά Ρούλα μου.... που θα περάσετε, σίγουρα...!!!
    Θα σου κάνει καλό που φεύγεις για λίγο ... θα γλυκάνει ο πόνος σου...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να περασετε υπεροχα και να επιστρεψετε να μας τα πειτε ολα με το νι και με το σιγμα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. όντως υπέρβαρες οι βαλίτσες!! αφού πετάξατε πάλι καλά!!
    θα περάσετε τέλεια στο Παρισάκι..
    θα κάνετε τις βόλτες σας στην πόλη... μια ολόκληρη μερα στη Eurodisney...και φυσικά...3 μέρες γεμάτες δημιουργία, χρώμα και τρέλα!!!
    καλα να περασετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συλληπητήρια για τη γιαγιά σου.
    Να περάσεις όμορφα κουκλίτσα!
    Φιλάκια.

    Ε.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να ΄σαι καλά να την θυμάσαι και περιμένουμε πολλές φωτό απ'το ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λυπάμαι πολύ για τη γιαγιά σου Ρουλάκι! Είμαι σίγουρη οτι το ταξίδι θα σε βοηθήσει να το ξεπεράσεις! Καλά να περάσετε! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!