Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Βάπτιση με θέμα Vintage Τρενάκι

Καλησπέρα!!!

Σήμερα έχει σειρά μια αγορίστικη βάπτιση και όχι μια απλή βάπτιση αλλά η βάπτιση του Στέφανου, του μονάκριβου γιου δυο πολύ καλών μου φίλων. 
Των φίλων μου, της Σφραγιδομανίας. <3 Του Δημήτρη & της Κατερίνας. 

Η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα και πολλά πράγματα στην βάπτιση μιας και οι φίλοι μου είναι σαν και εμένα, δηλαδή του καλλιτεχνικού! χιχι. 
Φτιάξανε τρομερά προσκλητήρια και μπομπονιέρες & γενικά στη βάπτιση ξεχείλιζε η αγάπη μιας και αρκετοί φίλοι & συγγενείς των παιδιών βάλανε το χεράκι τους ;)

Το θέμα μας ήταν το Τρενάκι με vintage στυλ.

Εγώ ανέλαβα το Candy Bar & το Lemonade Stand!


To Candy Bar με πολλά καλούδια συν cupcakes & cake pops 



Οι ταμπελίτσες γράφτηκαν από την κουμπαρούλα μου, την Κατερίνα με τα υπέροχα γράμματα της. 




Και το Lemonade Stand, με φρέσκια λεμονάδα, βυσσινάδα και 
δροσερά νεράκια για τους καλεσμένους. 






  

Να μας ζήσει το ζουζούνι <3 

1 σχόλιο:

  1. اذا كنت من الشباب الراغبين في بداء مشروعهم الخاص والحصول علي الحرية المالية فننصحكم بالاستثمار في قطاع التعبئة والتغليف حيث انه يتميز بسرعة العائد علي الاستثمار مع عائد استثماري كبير حيث انه تتميز ماكينات تعبئة سوائل نصف اوتوماتيك بسهولة استخدامها فيتم التحكم فيها من خلال شاشة تحكم اللمس ولن تحتاج سوي عامل واحد ليقوم بتشغيل الماكينة.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!